pourtogisiska sadlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Pysen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 761
P

Pysen

Hur många här är det som har såna(ursäkta stavningen:o ).
Var har ni köpt dom och hur trivs ni med dom?
Funderar på en sån till framtiden,men dom är inte så jättevanliga här så jag har ingen att fråga.Jag blev fast sen jag provred en sån i somras.
Sätt gärna in en bild på eran:bump:

Sv: pourtogisiska sadlar

Har ingen sådan, men red i en sån nere i Portugal för några årsen. :love: säger jag bara! Totalt underbara, som att sitta i en soffa!

Sv: pourtogisiska sadlar

Jag tyckte oxå den var underbart skön,skulle vela ha en såndär-vad-den-nu-heter som är mer som en arbetsadel,man sitter visst som gjuten i dom...

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
446
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej! Ganska nyligen flyttade det in en valack till hagen där mitt sto går som enligt tidigare ägare har gått med ston innan. Ganska... 2
Svar
32
· Visningar
2 491
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Relationer Funderat ganska mycket på det här med vänners betydelse på ålderns höst på sista tiden. När man är ung eller i en viss ålder så är ju... 13 14 15
Svar
280
· Visningar
14 501
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka