praktik i sörmland

K

keaton

vill ha råd på praktik platser i sörmland, jag går i ettan på ett naturbruksgymnasie och ska ha 2vecvkors praktik nu!
vill jättegärna ha råd om vart jag ska va.. gärna nått med Nh inriktning..!!!!!!!! men bara d har me hästar att göra så e d ok!..

supertacksasm för svar..! God jul :)
 
Du kan ju alltid kolla om du hittar något passande på ridsportförbundets hemsida. Där har de en förteckning över en hel del godkända praktikplatser.
 
Har ingen koll på nh...
Men det finns ju en del i sörmlandstrakten... Brolöten (dressyr), Pether Markne, Borgs gård, Taffsnäs gård (fjordingar) och du har ju inte allt för långt till strömsholm i västmanland. Plus alla ridskolor... :bump:
 

Liknande trådar

Hästvård Jag är på väg att köpa en häst som idag är försäkrad i Agria och vill gärna byta till Folksam då det blir halva priset plus att jag har...
Svar
9
· Visningar
883
Senast: iNHALE
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 077
Senast: BornAgain
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 660
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 111
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp