praktik i sörmland

K

keaton

vill ha råd på praktik platser i sörmland, jag går i ettan på ett naturbruksgymnasie och ska ha 2vecvkors praktik nu!
vill jättegärna ha råd om vart jag ska va.. gärna nått med Nh inriktning..!!!!!!!! men bara d har me hästar att göra så e d ok!..

supertacksasm för svar..! God jul :)
 
Du kan ju alltid kolla om du hittar något passande på ridsportförbundets hemsida. Där har de en förteckning över en hel del godkända praktikplatser.
 
Har ingen koll på nh...
Men det finns ju en del i sörmlandstrakten... Brolöten (dressyr), Pether Markne, Borgs gård, Taffsnäs gård (fjordingar) och du har ju inte allt för långt till strömsholm i västmanland. Plus alla ridskolor... :bump:
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 063
Senast: Inte_Ung
·
Hästvård Jag är på väg att köpa en häst som idag är försäkrad i Agria och vill gärna byta till Folksam då det blir halva priset plus att jag har...
Svar
9
· Visningar
883
Senast: iNHALE
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 077
Senast: BornAgain
·
Foder & Strö Tjo, ja även om det fortfarande är flera dm snö på backen så går ju tankarna mot sommaren 🙈 Lite nyfiken på era erfarenheter av olika...
2
Svar
27
· Visningar
864

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vinterföräldrar 23/24
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Resultat på HD-röntgen
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp