Praktikplats

L

lowe

Hej, jag vill ha sååå många tips som möjligt,allt ni kan komma på. Jag letar praktikplats, helst i skåne. Jag har mycket hästerfarenhet så vill helst komma till ett bra stall med vettiga sysslor och inte bara mockning. Så vad ni än kommer på, stuterier tävlingsstall, jag har letat lite själv men jag hittar inga som passar.
Detta ska vara några veckor i sommar men måste vara ute i god tid:)

Så spotta ställen nu:)

Sv: Praktikplats

det är kanske lite lättare att få förslag om du svarar på detta Var i skåne bor du och har du körkort? många stall brukar ju kunna ligga ute i bushen och då är det ju bra att kunna förflytta sig. Vilken typ av hästar är du intresserad av och har erfarenhet av?

Sv: Praktikplats

Jag blir 16 i april, och jag bor inte ens i skåne utan degerfors:P Men vill vara i skåne för jag har aldrig riktigt varit där.
Jag har erfarenhet av, de flesta hästraserna men är mest intresserad av hopphästar eller dressyrhästar (halvblod,holsteiner osv). Har jobbat utomlands med hästar och tävlinsstall i sverige, har ridit i 13 år:)

Det var lite info om mig:P

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 931
Senast: ako
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 687
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
508
Senast: Freazer
·
R
Hundträning Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Svar
10
· Visningar
579
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka