Preferenser

Status
Stängd för vidare inlägg.

Xomymy

Trådstartare
Jag blev lite nyfiken på vad för preferenser som finns hos hundmänniskorna här. Vad är en ideal hund för dig, utseendemässigt?

Vad för estetiska attributer kan du absolut inte tänka dig på en egen hund?

Jag personligen gillar inte hundar med skägg. Brakycefala raser är heller inget jag tycker om. Och rynkor, gillar inte alltför rynkiga hundar. Visst finns det söta vovvar som är brakycefala och visst finns det charmtroll med rynkor, men hade inte kunnat tänka mig att själv ha sådana hundar med väldigt få undantag.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 847
Övr. Hund Nu har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra nämligen börjat fundera på en hund. Frågan är bara om det är en bra ide. Jag är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 389
Senast: Tonto
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 728
Senast: Myrten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 933
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp