Premier betalas via TDB??

Estivuz

Trådstartare
Hur funkar detta, jag är ju inget fan av att de ska få ränta på mina pengar. Går det överhuvudtaget att få ut premierna om de betalas via TDB?? Eller måste man använda dem till andra tävlingar? Vill inte ha massa pengar liggandes i tävlingsdatabasen.

Sv: Premier betalas via TDB??

Undrar också...

/Charm, bojkottar i högsta möjliga grad arrangörer som använder TDB för betalning/återbetalning

Ja, det är riktigt dåligt. Premier vill jag ha i handen, alternativt insatt på konto. INTE på TDB's konto.

Vad jag har förstått så får dom ingen ränta på pengarna utan dom bara lagras där.

Du kan få utbetalt pengar från ditt konto i tdb men jag vet inte hur smidigt det är.
Om man vill så kan man läsa hur man gör på deras hemsida.

Jag är inte heller så positiv till tdb men jag tror att det kan bli ett bra system när det väl är "inkört"

Jag har 1000 kr inlagt där och det är ingen ränta på pengarna kan jag tillägga :)

att du inte får någon ränta på dina egna pengar du satt in på Tdb är självklart. Frågan gällde om Tdb får ränta på pengarna.

För att kunna ta ut dina pengar från TDB mailar du till deras servicemail, du får då reda på hur du skall göra för att kunna lyfta ut pengarna. På tal om ränta, jag har då ingen ränta i min plånbok eller på mitt lönekonto, för där har jag inte de summer som krävs för att få en funtig ränta. Tycker det är toppen att få in pengarna på TDB då finns det pengar där när avgiften för dotterns tävlingar skall betalas och hon riskerar inte att bli struken för att jag inte betalat.

KL
Jag har tagit ut pengar från TDB. Skickade ett mail, fick ett bifogad fil som jag skrev ut, fyllde i och skickade. Två dagar senare loggade jag in på TDB och då kan man hämta ut pengar när man vill. Finns en extra knapp där det står typ "hämta pengar" eller nåt sånt och då förs de in på ditt konto.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 114
Juridik & Ekonomi Jag flyger extremt sällan, och vet därför inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu när mitt första flyg på flera år blev inställt. Jag... 2
Svar
21
· Visningar
1 527
Senast: Acto
·
R
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 253
Senast: Kirre
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 164
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31