Premium Combo Thermo Master

Sv: Premium Combo Thermo Master

Nu har jag inte det täcket själv, men hittils när jag köpt Thermo Master täcken så har de faktiskt varit totalt värdelösa :(

Då har faktiskt HorsePower täckena från H**ks fungerat MYCKET bättre även om de är långt ifrån mina favorittäcken.

Annars har ju Shires kanontäcken även med hals som inte är många slantar dyrare. De tycker jag är helt underbara täcken till en bra prislapp :)

Sv: Premium Combo Thermo Master

Jag har det täcket till min halvblod/arab kille och tycker att täcket är bra med en väldigt bra passform och täcker står emot väta väldigt bra. Lagom fyllning också när det är 200 gram eftersom mina hästar har sina stalltäcken under utetäcket på vintern. :)

Liknande trådar

Hästvård Har en 6-årig hopphäst som skulle in på vet check i slutet av okt. Strax innan var hon väldigt konstig på en hoppträning. Studsade... 2
Svar
20
· Visningar
3 712
Senast: hastis1234
·
Utrustning Hej! Hade tagit hem mitt 100g Thermo master tornado lite premium (ca 1,5 år gammalt) för att torka efter en snöstorm och impregnera...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: AmyPond
·
Övr. Hund Då känns det som att det börjar bli dags att fundera på lite täcken inför hösten och vintern. Det är min första hund och jag känner mig... 2
Svar
28
· Visningar
5 766
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Nu tröttnade jag på att leta i gamla trådar. Verkar finns en del här som har det täcket (Shires StormCheeta Combo). Till ett ganska...
Svar
10
· Visningar
2 963
Senast: Gelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka