Premo delade ej ut paket - vad nu?

Sporthorse

Trådstartare
Jag beställde ett paket från Apotea med recept och lite annat som jag skulle fått hem i måndags. Det gick inte välja postnord hemleverans som jag alltid gör vanligtvis, eller om det skulle ta längre tid så I vilket fall så valde jag inte postnord den här gången utan tog premo eftersom den skulle levereras dagen efter i antingen brevlåda eller vid dörren.

Kollade spårningslänken igår och det stod att paketet inte lyckades delas ut och ny utkörning skulle ske. Kollade idag igen och dom har skickat paketet i retur för att dom inte lyckades leverera idag heller!!!
Jag har redan beställt ett nytt paket med ett andra uttag på medicinen ( till häst) men har inga uttag kvar efter detta.
Betalde med klarna och pengarna har redan dragits. Kontaktade dessutom premo igår och har inte fått svar ang vad det var som strulade med leveransen?

Är det någon som vet hur man gör nu ang recept och betalningen? Jag har ju inte tagit ut något recept eftersom jag inte fått hem det första gången.
 
Har du kontaktat apotea och berättar att deras leverantör inte fungerat och frågat vad som händer nu?
 
Troligen skickar Apotea paketet igen när de fått det i retur. Det var vad som hände en bekant. Men bra att du kontaktade dem innan…
 

Liknande trådar

Samhälle Hej, fick ett brev från postnord om moms och tull på mitt paket från England. Trodde jag skulle behöva betala moms men när jag acceptera...
Svar
4
· Visningar
618
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 459
Senast: Jeps
·
Äldre Har någon erfarenhet av detta och koll på vilken aktör i Sverige som sköter leveransen för detta? Postnord? Jag köpte för några veckor...
Svar
5
· Visningar
1 994
Senast: megasus
·
Juridik & Ekonomi Jag beställde hem 18 kg kattsand från Zooplus just för att det ska levereras hem till dörren. Idag började jag undra hur långt paketet...
22 23 24
Svar
474
· Visningar
39 501
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr
  • Shettistråden del II

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp