Bukefalos 28 år!

Present till nyfödd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Present till nyfödd

Detta kanske låter konstigt.Men varför inte ge något till mamman som säkert är trött och behöver muntras upp lite? :idea:
 
Sv: Present till nyfödd

:bow: :bow: :bow:

Mycket bra förslag! Jag gav en bekant en matkasse med ett paket kaffe, frusen kyckling, lite kakor och frukt.

Det blev väldigt uppskattat hos en mamma som inte kände för att springa till Ica det första hon gjorde.

Men man kan kanske lyxa till det lite och ge någon skön lotion, bra balsam och schampoo istället?

Eller varför inte ge henne ett presentkort på tre barnpassningar, Olinda?! :devil: :D
 
Sv: Present till nyfödd

Själv har man gett bort en stor blommbukett en gång och en annan gång en stor korg med massa gott i :d
Mycket uppskattat ! :D
 
Sv: Present till nyfödd

Några fina märkes kläder tex POP eler Lego eller något liknande, alltid kul att få men inte så offta man köper själv. Det uppskattade iallefall jag... :D
 
Sv: Present till nyfödd

prinsessfeminist skrev:
Eller varför inte ge henne ett presentkort på tre barnpassningar, Olinda?! :devil: :D

Den skulle vara gilltig från 2017-01-01 tom 2018-12-31 då :D. Då är ungarna mellan 12 och 16 år :angel:
 
Sv: Present till nyfödd

anonym100 skrev:
Detta kanske låter konstigt.Men varför inte ge något till mamman som säkert är trött och behöver muntras upp lite? :idea:


Varför inte :) Pappan känner jag knappt ändå :D .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn En vän till mig är gravid och väntar sitt första barn. Hon bor i Tyskland. Jag håller på att sätta ihop ett litet paket med bra att...
Svar
2
· Visningar
596
Senast: gulakatten
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 837
Senast: orkide
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 379
Senast: hundtant
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
983
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp