Present till valpköpare med massor av tävlingsframgångar?

Migo

Trådstartare
En av mina valpköpare är väldigt aktiv på tävlingsbanorna med sin hund, och har stora framgångar inom både fårvallning och nötvallning och har nu återigen kvalat till SM och de stora cuperna på får. De har redan varit med på landslagsnivå både som nursery och stora landslaget, och ska väl tävla utomlands igen i höst.

Det hade varit så kul att ge dem en present med namnbrodyr eller personligt tryck, men VAD ska man hitta på? De har/får ju kläder via landslaget, hunden behöver aldrig täcke eller kyltäcke, har landslagshalsband redan osv osv... Matten är inte nån prylfantast utan det räcker med ett koppel per hund, annars hade ju ytterligare ett snyggt halsband varit enkelt.

Kan man specialbeställa silvershade-duk med tryck?
 
Jag tänker att även om man får kläder via landslaget så är det ju aldrig fel med en extra luvtröja eller t-shirt, om man är en person som använder såna. Särskilt om man får en egendesignad som är lite snygg/rolig/cool..
Maken har ju fått både jacka och luvtröja från klubben när han kvalat till SM men använder ändå mest de tischor/luvtröjor han fått av mig. Han säger också att många undrar var han fått de ifrån när han är på tävling :D.
Kör ofta text med hundens tilltalsnamn och så mindre text med hundens fulla namn samt nån rolig bild och så kanske hans namn.

SM tröjan jag gjorde till maken (som var mycket uppskattad)

Framsidan
20230509_155947.jpg
 
Keps ingår i "landslagsuniformen", men en väska, kanske en smidig kylväska vore nått?
Jag är inte runt på hundtävlingar men tänker att en riktigt bra kylväska i lagom storlek nog kan uppskattas. Tänker själv emellanåt att man borde investera i en riktigt bra men det blir aldrig av så jag fortsätter med min billiga. Det vore guld att ha en med fack inuti så tex en smoothiemugg kan stå stadigt. Kanske en "ring" i snöre med en kapsylöppnare också? Kapsylöppnare är sånt där man jämt tappar tänker jag. En kylväska borde dessutom inte va nåt problem fixa egen design/tryck till.
 
Miss Mandy vann bade tva camping stolar med brodyr (Det blev "Mandy's Crew") och en vast och nar hon vann mer broddyr (AKC tavling och de satt pa tavlingsplatsen i Atlanta) sa fick det bli pa vasten, "Mandy's Crew".
Jag vardar dem omt och blir aldeles nostalgisk varje gang jag tar pa mig vasten. Ett av mina absolut favorit plagg.
 
En av mina valpköpare är väldigt aktiv på tävlingsbanorna med sin hund, och har stora framgångar inom både fårvallning och nötvallning och har nu återigen kvalat till SM och de stora cuperna på får. De har redan varit med på landslagsnivå både som nursery och stora landslaget, och ska väl tävla utomlands igen i höst.

Det hade varit så kul att ge dem en present med namnbrodyr eller personligt tryck, men VAD ska man hitta på? De har/får ju kläder via landslaget, hunden behöver aldrig täcke eller kyltäcke, har landslagshalsband redan osv osv... Matten är inte nån prylfantast utan det räcker med ett koppel per hund, annars hade ju ytterligare ett snyggt halsband varit enkelt.

Kan man specialbeställa silvershade-duk med tryck?
Graverad pipa/stav?
 
En jätteuppskattad present jag fick av uppfödaren av min ena hund, var championatporträtt som beställts från en konstnär. Dom är verkligen fina minnen nu när min hund har gått bort :heart.

Så porträtt alt någon riktigt fin bild/foto på hunden är ett tips från mig :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp