Presentkorg till mamma

Presentkort på massage? Kommer hon att utnyttja något sådant? Det behöver ju inte stå någon summa utan bara behandling X massage/ansiktsvård/fotvård...

Lyxiga kex och marmelad om hon gillar ost?
Nej, hon skulle aldrig gå på någon sådan behandling 😅 hon är så himla ointresserad av skönhet, kläder, skor, väskor etc.

Kex och marmelad kan absolut gå ner, tack 😁
 
Gillar hon att baka? I så fall, kanske en rolig korg med ingredienser till ett riktigt smarrigt bakverk som hon kan baka och sedan avnjuta i ditt blankpolerade kök?

Bästa presentkorgen jag någonsin fått var full med olika sorters mjöl (personen var tydligt inspirerad av Stranger Than Fiction) men så bakar jag onormalt mycket bröd också. :D
 
Förutom de tips du redan fått:
Gillar hon att läsa? Någon bra bok att läsa hos dig kanske? Eller prenumeration på BookBeat?
Gillar hon att laga mat/baka så kanske någon sådan bok?
 
Tack för alla tips! 😍

Mamma blev jätteglad! Hon gick till mig (ca en och en halv timmes promenad) och hade med sig en termos med kaffe och en liten smörgås ifall hon skulle bli hungrig. Jag hade fyllt en hel korg med allt möjligt så hon kommer att få äta från morgon till kväll om hon ska göra slut på allt 😂

Screenshot_20211019_172029.jpg
 

Liknande trådar

Äldre Någon som vet om det finns någon typ av adblocker eller liknande som förhindrar att kända bluff företag/oseriösa företag kommer upp i...
Svar
0
· Visningar
563
Senast: Aliche
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 744
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp