Bukefalos 28 år!

Presentkorg?

Hej, tips på saker att lägga i en tack-korg med tema höstmys? Mottagaren har även hästar.


Beroende på budget och vad mottagaren gillar några förslag
-Lyxiga kroppsvårdsprodukter,
-presentkort massage
-en skön filt
-varma strumpor
-halsduk
- något lyxigt man kan göra varm choklad av finns till exempel chokladknappar man kan hälla varm mjölk på eller chokladklubbor man ställa i en kopp med varm mjölk, sett det i tebutik och i butik som säljer praliner
-sköna handskar eller kanske ridhandskar
 
Doftljus är höstmys för mig. Ansiktsmasker kan också vara kul.
Beroende på budget så kanske samma sak till människan som till hästen? Typ handkräm och hovolja. Godis och hästgodis.
 
En påse av favoritgodiset, nått gott te/choklad, honung, ansiktsmask, nått doftljus, nagellack, kex och marmelad/ost. Kanske kanske en blombukett med höstblommor
 
Jag skulle lägga i en riktigt bra handkräm. Mina händer mår alltid skit på hösten. En termosmugg och gott kaffe/te för kyliga morgnar i stallet är också guld värt!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej kära bukare, Jag vill utbilda mig vidare inom grafisk design efter sex år på universitetet. Jag har inget csn kvar på...
Svar
3
· Visningar
542
Senast: LovingLife
·
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
792
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
849
Senast: Rosett
·
Hundhälsa I förrgår tog jag bort vår 11-åriga hund, hemmaavlivning. Vi har även en 6mån valp av samma ras, som även var med hemma vid...
Svar
7
· Visningar
889

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp