Bukefalos 28 år!

Presenttips

miiiiiiia

Trådstartare
Min pojkvän fyller år inom en kort tid och jag har typ inga idéer på vad jag ska köpa...Fick en riktigt fin klocka med gravyr påav honom på min födelsedag och jag vill inte komma med en för "futtig" present tillbaka. Jag har inte obegränsat med pengar men vill ändå ge honom något betydelsefullt.

Han fyller 33 kanske ska tilläggas, han har pratat om att han vill rida på min häst, dock ingen nybörjarhäst så jag funderade på islandshästar. Finns det några extra mysiga/romantiska platser att rida på?

Hade velat ge honom något mer, en sak som han kan använda, men kommer inte på vad :mad:

Help me please!
 
Sv: Presenttips

Det där är svårt, jag visste inte vad vi skulle ge min partner i år och föregående år, saker har han gott om så jag och min dotter gav honom en upplevelse istället.

Kanske inte något för er men i år besökte vi Tjolöholmsslott och åt tårtbuffe i storstugan efteråt. Han blev riktigt glad för det.

Året innan när han fyllde 35 bokade vi en svit på herrgård med bubbelbad och tre rätters middag på kvällen även det en riktig succe.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp