Prestige Leonardo D, Leonardo?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lexington
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 2 163
Sv: Prestige Leonardo D, Leonardo?

Leonardo D har en förstärknig nederst på kåpan, och så är den i dubbelt kalvläder. Det är samma sadel förutom lädret.

Jag har en Leonardo D, underbar!! :love:

jaa, jag har hört att den ska vara bra:)
men känner man stor skillnad på dom när man rider?
Jag ska nog troligtvis köpa nån av dom, men Leonardo D är den nyaste va?

Ja det gör man nog, eftersom lädret är lite mer "klibbigt" på D'n- men jättestor skillnad är det säkert inte. Jag tyckte att jag lika gärna kunne lägga till dom 3000 extra, var ju ändå så dyr... :p

Jag tycker den är super, men första gången jag skulle rida i den så ramlade jag nästan av! :eek: Han fick så stora rörelser, kändes som jag travade barbacka i djupsnö..... Men vande mig ganska fort.

Hade aldrig trott det skulle vara så stor skillnad, hade en Venus D innan.

Jo, det är sant, båda är ju rätt dyra:smirk:
och jag som redan tycker att det är svårt att sitta ner, då är det väl bäst att försöka hitta en D:are så får man så mycket hjälp som går... :D

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 109
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Har ridit i stallägarens gamla County connection senaste halvåret. Den ligger bra och både jag och hästen trivs. Har letat sen dess...
Svar
2
· Visningar
463
Senast: Kristall10
·
Utrustning Undrar över skillnaderna mellan "originalet" Equiband och de billigare varianterna som Catago. Verkar fylla samma funktion men det...
Svar
1
· Visningar
314
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S