Prestige Prestige?

Eastwick

Trådstartare
Köpte en begagnad hoppsadel idag som heter Prestige Prestige, hittar ingen info om den modellen, någon som vet?

Nja, blev lite hastigt, man kan kalla det impulsköp... 😂😂 Dom sa att det var en modell som såldes i ganska liten upplaga och togs bort när Versaillesen kom men jag hittar ingen info alls om den. Vet inte om jag köpt en av de dyrare modellerna eller en av de billigare? På sadeln står det bara Prestige och made in italy samt sedvanlig märkning med bomvidd etc... inget modellnamn. Den är 10 år gammal och beige/guldfärgad på bakvalvet.

Liknande trådar

Utrustning Har ridit i stallägarens gamla County connection senaste halvåret. Den ligger bra och både jag och hästen trivs. Har letat sen dess...
Svar
2
· Visningar
459
Senast: Kristall10
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 140
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 617
Senast: Roheryn
·
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Aleel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka