Prestige Prestige?

Eastwick

Trådstartare
Köpte en begagnad hoppsadel idag som heter Prestige Prestige, hittar ingen info om den modellen, någon som vet?
 
Nja, blev lite hastigt, man kan kalla det impulsköp... 😂😂 Dom sa att det var en modell som såldes i ganska liten upplaga och togs bort när Versaillesen kom men jag hittar ingen info alls om den. Vet inte om jag köpt en av de dyrare modellerna eller en av de billigare? På sadeln står det bara Prestige och made in italy samt sedvanlig märkning med bomvidd etc... inget modellnamn. Den är 10 år gammal och beige/guldfärgad på bakvalvet.
 

Liknande trådar

Utrustning Är på jakt efter en dressyrsadel till vår c-ponny. Han har idag en prestige versailles 16" bomvidd 33 som ligger bra. Vad ska jag leta...
Svar
1
· Visningar
450
Senast: ako
·
Utrustning Köpte för ett tag sen en begagnad ljusbrun prestige sadel (det var den enda som satt bra på min häst) Gillar inte färgen, vill hellre ha...
Svar
6
· Visningar
1 054
Senast: caballus
·
Utrustning Vet att det är högst individuellt så klart, men jag har själv lovordat ELT-gjorden fram tills nuvarande häst. Ardennerkille, 3 år och...
Svar
11
· Visningar
958
Senast: palle
·
Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
851

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp