Bukefalos 28 år!

Prestige s1

Feboline

Trådstartare
Hjälp! Vill veta mer om Prestige s1an, finns mycket dåligt med information som jag vill ha genom att bara googla. Hur rak/svängd är den? Hade tidigare en Golden star som var på gränsen till för rak. Går det att ändra hur svängd den är? Ändra bomvidd? Mm mm
 
Hej där!
Jag har en S1 som jag köpte till mitt halvblod som har extremt kort anläggningsyta, typ 40-42 cm för en 17 tum. Tycker den är toppen. Har en Medium bom och den är vid tycker jag. Har en fårskinnspadd under som fyller ut där fram. Han är takformad och bred "ryggrad". Har väldigt hög och lång manke. Är dressyrryttare som tvingas rida lite i hoppis också och denna funkar. Tycker om Prestige sadlarna. Dressyr har jag en Wow som inte alls funkar på honom så jag lutar åt en Prestige där med, men bör bli av med den först. Such. Lutar åt en D1 som jag hoppas sjunka lite i pris nu när D2 kommer.
 
Säker på att du vill ha en S1? De blev ingen större succé, kanske av en anledning tänker jag. Vill du verkligen ha en är de i alla fall billiga nu.
 

Liknande trådar

Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
989
Senast: Anna-KarinO
·
Utrustning Jeg trenger noen innspill. Hesten er en lusitano, liten manke, bred, rak rygg med god lengde. Jeg har prøvd følgende saler: Prestige...
Svar
3
· Visningar
694
Senast: Sebastian
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
366
Senast: liiinnea
·
Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
673
Senast: Sorgsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp