PRESTIGE-salen som Agersta Ridshop selger...

S

sleepy

Det er vel en vanlig dressursal, men de foreslår den som sal til islandshest. Noen som vet noe om den?
:bump:
 
Ja, den är en dressyrsadel och ja, den förslår till islandshäst.

Men jag har aldrig provat den så jag vet inget mer om den :o

mandalaki
 
Takk for svar, da hvertfall! :) Men det må da være noen som har den her? Hmmmm... ;)
 
Det hjälper kanske om du berättar vilken sadel det är, så man slipper leta igenom alla länkar för att hitta sidan..... :smirk:
 
Siden hadde så grusomt langt navn, så jeg prøvde å lure meg unna det :crazy: Men jeg skal sjekke...
 
Det är en Prestige Hippos Dressage tror jag. Tror SaraMara här på forumet har en sån till sitt halvblod? :confused:

Själv har jag en Prestige hoppsadel, den är jätteskön, bra kvalite på läder, ligger som gjutet på hästen! Den passar dock INTE på hästar med lite rakare rygg, bommen är väldigt svängd. Många säger att Prestige passar alla hästar, men det stämmer inte.
 
Jeg trenger en sal med svängd bom... Dette høres spennende ut! :)
 

Liknande trådar

Ridning Finnes det et sted i Sverige man kan lære seg det? Det er vel ikke tillatt å nevne noen her, men vet du om det er noe poeng å lete...
Svar
9
· Visningar
1 132
Senast: Rosett
·
H
Islandshäst Hei, er det noen der ute som har prøvd tyr salen på en kort og bred hest? f,eks i str 17" og med X-vidt bomjern? Fungerer det...
Svar
5
· Visningar
1 825
Senast: hanfla
·
Dressyr Hvordan regner dere ut dommararvorde (dommerhonnorar på norsk) i Sverige? Dere har vel en sats for selve jobben, samt noe for kjøringa...
Svar
4
· Visningar
892
Senast: Ylva
·
V
Islandshäst Er det noen her inne som vet om det vil selges hesteutstyr under SM i år? Lurer i såfall på hvem..er spesielt interessert i saler. ;)
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Mrs Morot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp