Týr sadelen???

H

hanfla

Hei, er det noen der ute som har prøvd tyr salen på en kort og bred hest? f,eks i str 17" og med X-vidt bomjern? Fungerer det bra:confused: Har nemlig litt lyst på en sånn men vil vite litt hva folk synes om den først:idea:
Noen som vet hvor bred den er i forhold til f,eks Wintec osv?
Kom gjerne med annen info om den også hvis dere har noe annet og si om den generelt:laugh:
 
Sv: Týr sadelen???

Jag tror inte att den passar kort rygg,
jag upplever den som lång och otymplig.
 
Sv: Týr sadelen???

Ok, noen som har prøvd Hrimnir x-change pro eller vanlig på kort, og ekstremt bred hest??
 
Sv: Týr sadelen???

Jag har en häst med väldigt kort sadelläge och bred manke och Hrimnir X-change sitter perfekt med bredaste koppjärnet monterat. Jag är supernöjd med min sadel! Superbra skinnkvalitet och mycket bra i sitsen!
 
Sv: Týr sadelen???

Jag har en häst med väldigt kort sadelläge och bred manke och Hrimnir X-change sitter perfekt med bredaste koppjärnet monterat. Jag är supernöjd med min sadel! Superbra skinnkvalitet och mycket bra i sitsen!

Så bra, kunne du ha sendt meg et bilde av hesten din med den salen på? Eventuelt med litt mål på salen og hesten din så jeg kan sammenlikne med min?

Send gjerne på PM også kan du få mail adressen min hvis du ikke vil legge ut her;)

Er hesten din forresten helt rett i ryggen eller litt svai?

Takk for supert svar:D

Mvh Hanne
 
Hrimnir salene?

Hei, noen som har hrimnir sal? Enten vanlig eller en av de nye x.change modellene?
Tenkt på å kjøpe en slik men vil gjerne hør hva dere har å si om dem først:laugh:

Mvh Hanne:bump:
 

Liknande trådar

Utrustning Jeg trenger noen innspill. Hesten er en lusitano, liten manke, bred, rak rygg med god lengde. Jeg har prøvd følgende saler: Prestige...
Svar
3
· Visningar
693
Senast: Sebastian
·
Utrustning Jeg vil gjerne høre erfaringer med Equito baselayers. Er de tykke eller tynne i stoffet. Fleece for inni? Puster de? Hvor elastiske...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: MimmiNO
·
S
Ekonomi & Juridik Hei alle bukefalister, jeg håper noen kan svare meg... Jeg lurer på: Hvordan får man slaktet hesten sin i Sverige? Kan man...
Svar
11
· Visningar
2 121
Senast: gylle
·
E
Trav Hva er det som får folk til å gjøre noe så bestialsk som dette???:devil: Tatt ut fra Dansk Trav og Galop Amatørkusk anmeldt for...
Svar
7
· Visningar
2 066
Senast: Erikaoghestene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp