Prestige Venus D

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Daimsan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 048
D

Daimsan

Hejsan. Jag är på jakt efter en ny dressyrsadel till min 3:åriga dressyrhäst. Har funderat på en Venus eller en wellington/edinburg. Skulle vilja höra lite vad ni tycker om dessa sadlar, samt om det kan finnas någon av dessa märken tillsalu. Prestigen ska vara 17 - 17½" o 35 i vidd. Wellington samma sits men fit 3 i bommen.

Sv: Prestige Venus D

Venus D har slutat att tillverkas och har ersatts av Leonardo D som är en "uppdatering" av Venusen. Så vill du ha en Venus så får du nog börja leta begangnat.
Har själv en Venus D och tycker att den är super!:love:

Sedan får man inte annonsera här inne utan använd dig utav radannonserna istället.

Lycka till!

Venus D är en jättefin sadel, men som sagt tillverkas den inte längre. Jag har uppdaterat från Venus till Leonardo och dom är Väldigt annorlunda.

Kolla radannonserna här på buke, brukar finnas nån till salu.

Jag hade en wellington elite till min förra häst och den var helt underbar!!! :love:

Liknande trådar

Hästmänniskan Kostnadsförhandlingar med vänner Skriver åt en vän som vill vara anonym: Person X har en medryttarhäst som hon rider 2 dagar i veckan... 2
Svar
22
· Visningar
5 950
Senast: Tassa
·
Utrustning Danska fröken är inte helt enkel när det kommer till sadlar. "Min" sen många år betrodda sadelutprovare har dessutom slutat och jag har...
Svar
19
· Visningar
2 514
Senast: Emiro
·
Utrustning Vänder mig till er för att höra era tankar. Ska försöka dra bakgrunden kort. Köpte min häst, ett halvblodsto, 10 år, i dec-14. Gick då...
Svar
7
· Visningar
2 659
Senast: Zata
·
Utrustning 3 frågor i samma tråd.... tycker det är onödigt att skriva två skilda trådar då alla frågorna gäller samma sak: sadlar. 1. Jag har en...
Svar
3
· Visningar
1 259
Senast: Spyro192
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur