Principer?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare pippi27
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 621
P

pippi27

Ehh, tydligen har jag inga alla eller?
Jag som så tydligt talat om vad jag tycker om organisationer som tar hem hundar från andra länder står nu som jourhem åt en sådan:crazy:
Har en blandras av väldigt obestämd sort hemma.
En ung hanne.
En mycket trevlig hund!
Visst, lite att jobba med men jösses så mysig.
Han kommer bli en toppenhund till den som "adopterar" honom från organisationen. En bild:
Nathan.jpg

Testade honom med hästarna och det gick hur bra som helst!
Nathan2.jpg

Hoppas att han snart hittar en ägare. Jag hoppas ju att någon med eget stall vill ha honom som gårdshund, för det skulle passa honom utmärkt!
Men, tills dess får han bo hos oss.

Sv: Principer?

nämen gud vad söt!! :love: jag skulle tagit honom på stört om jag hade haft möjlighet! Och hästarna också för den delen :angel:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 870
Senast: QueenLilith
·
Övr. Hund Hej, jag har en vuxen hund av blandras som är en omplaceringshund utan kända fysiska hälsofel (han har undersökts ganska grundligt då...
Svar
5
· Visningar
1 634
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag har en hyresfastighet där hundar är välkomna både att bo och hälsa på. Förstås finns tydliga regler om hundägaransvar och att alla... 2
Svar
24
· Visningar
5 251
Senast: ch791022
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 914
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka