Pris på äldre stubbensadel?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Timber
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 301
T

Timber

Jag funderar på att köpa en äldre hoppsadel av märket stubben. Däremot vet jag inte vad som kan tänkas vara ett bra pris? Jag frågade säljaren vad hon ville ha för den, men hon visste inte, sa bara att jag fick ge bud.

Sadeln är hel och i gott skick men naturligtvis lite repig och blekt i färgen. Den kanske är ca 15 år gammal.

Ge mig lite vinkar om pris så jag vet vad jag ska bjuda henne!:bump:

Sv: Pris på äldre stubbensadel?

Kolla på andra annonser på liknande sadlar av samma märke, brukar finnas gott om dem. Sen är ju en fråga om den måste stoppas om, isåfall blir ju värdet mindre..

Jag tror jag ska visa den för en sadelmakare och höra vad han tycker. Har kikat på liknande annonser och ska väl lägga mig där nånstans i pris.

Tack för era svar!

Jag har en Stubben MF Hopp ute på Tradera för utropspris 1800.-, inga bud ännu, men hoppas jag får sälja den. ;)

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 634
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 099
Senast: Calmiche
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 664
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 761
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka