Pris på beg Böckmann

Iddefixen

Trådstartare
Har försökt ta reda på hur en Böckmann Topmaster (De Lux) ligger i pris som begagnad. Har kollat med återförsäljarna men får inget rakt svar. De vill bara svara om jag vill byta in den. Och det vill jag inte.
Det är årsmodell -99.
Har letat på nätet efter andra begagnade, men jag hittar inga. :confused:

Någon som har en aning om vad prisläget är på begagnade Top Master?

Sv: Pris på beg Böckmann

Riktigt dåligt av Böckmannåterförsäljaren att inte vilja svara på din fråga. Problemet med begagnade Böckmann är ju att de knappt finns i Sverige! Det verkar som om folk håller hårt i sina transporter länge och när någon begagnad kommer ut på marknaden så går den åt jättesnabbt.
Vad du skulle kunna göra är att titta på på tyska sidor typ mobile.de och sedan räkna upp det med med någon lämplig faktor kanske 40 %eller så.

Liknande trådar

Utrustning Sitter och funderar på hur man prissätter begagnad utrustning. Min tanke var att kolla upp vad andra begär för samma/liknande sak...
Svar
5
· Visningar
849
Senast: Görel
·
Utrustning Hej Gubben här hemma har nu börjat fundera mer på släp efter helgens akuta trip till kliniken och vi inte hade ett ända släp hemma utan...
Svar
5
· Visningar
994
Senast: Ketrawzc
·
Ridning Efter 25 års riduppehåll så gav jag mig tillbaka upp på hästryggen och av en ren slump så blev det en ridtravare som jag återupptog min...
Svar
12
· Visningar
2 041
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Jag var med om en sak igår som var så chockerande att jag inte riktigt vet hur jag ska gå vidare, så jag tänkte höra om någon på buke... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
10 449
Senast: Skywalker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka