Pris på GPA

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Asterix
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 1 613
A

Asterix

Nu har jag ångrat mig och ska köpa en GPA Speed Air istället för en JW.

Jag vill bara veta vad det är för pris på dem, har hittat vissa för över 5' och vissa för 3.
Vad har ni köpt dem för ? Och var ? Tacksam för svar
:bow::bow:

Spydiga inlägg undanbedes _:smirk:

Sv: Pris på GPA

Nästa hjälm jag ska köpa blir en Speed Air, i "min" affär kostar den 3900kr, vet inte om det är mycket eller lite för hjälmen, men iallafall. Älskar den hjälmen, den är såå cool!!:love:

Bra val :D
Jag köpte min för 4000 på Skara hästsport.

GR8: orna är ju knasiga!
Man ser ut som en SVAMP i dem! Nu menar jag värre än i IRH hjälmarna!
Jag planerade på att köpa en, men efter att ha sett mig i en så ångrade jag mig snabbt!

Rider ni bättre om ni har en hjälm som kostar 5 tusen :devil: Lägg dom pengarna på en vettig tränare istället :angel:

*sorry jag kunde bara inte låta bliiiiiiiiiii* ;)

Har en GPA titanic, ja dom är väl ute nu antar jag ... köpte min genom kontakter på Pikeur för ett antal år sedan , ni vet dom kostar ju inte särskilt mycket egentligen :p

Hoppas att du skojar, jag lägger mina pengar på vettiga tränare. :smirk:

Här finns en som har billiga
http://www.blocket.se/vi/7718671.htm?ca=8_s

vet även en affär i örebro som sålde ut dom för typ 2000:- men dom sålde slut på alla under scandinavium, men jag ska dit snart så jag kan kolla med dom om du vill.

fö tycker jag du ska köpa en GR8 istället :p
Ja jag har sett dedär oxå. Men jag är lite osäker , men jag antar att de är seriösa :)
Jag funderade på en Gr8 men jag tycker de ser så ... eh ... typ B ut :P

Ja jag har sett dedär oxå. Men jag är lite osäker , men jag antar att de är seriösa :)
Jag funderade på en Gr8 men jag tycker de ser så ... eh ... typ B ut :P
KOllade dendär länken nu och såg att de bara hade 57 i minsta storlek :( Tvivlar på att jag kan hadet. Har litet huvud och 55 i min nuvarande IRH hjälm :(

Du kan nog inte ha 57 i speed air jag har 54 i den men i vanliga fall (JW o GPA titan) har jg 56

Jag köpte min i Skara för 4000kr på mässa i gbg

gr8large.JPG

Det är de Baryard, Heed, Fredricson och några fler rider med nu.

Ursch den är så ful. Jag har varenda gång jag sett Baryard rida i den undrat varför hon valde en sån hjälm, hennes förra var mycket snyggare. (enligt mig)

fastän alla har inte COGR8, några har CO Wellington, den ser ut som GR8 fastän den kostar dubbellt så mkt o har läder nertill vid nacken (så som det är på JW hjälmarna..)

Dom är ju jättefina:D hah Det blir nog en GR8 för mig ist för en speed air

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
643
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
929
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
478
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka