• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lojzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 673
L

lojzan

Vad är ett rimligt pris på ett begangnat Morris&Nolan träns(sånt med pullargrimma) som är använt ca 2 år, i relativt bra skick, men mörknat en hel del (ljusbrunt), inklusive lädertyglar av samma märke?? :confused:

Kostar väl mellan 2500 - 3000 nytt, komplett (beror på var du köper det). Så minst en tusenlapp är skäligt om tränset inte skulle vara hemskt missvårdat. Själv skulle jag kunna sträcka mig till 1500, men så är jag lite kräsen. Köper helst nytt. Plånboken håller inte med dock :smirk:tänka mig Mörknar gör ju allt ljust läder.

Liknande trådar

Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
557
Senast: Wenniz
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 374
Senast: Edla
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 858
Senast: monster1
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka