priser ???

mag

Trådstartare
har lovat att ställa upp och ordna med priser och prisutdelning i min klubb. har noll erfarenhet av detta och tävlar inte själv. Men jag undrar ni som tävlar mindre och lite större tävlingar vad vill man ha i pris ??? Ge mig förslag så jag vet vad jag ska inrikta mig på tack.
 
Sv: priser ???

det beror ju lite på vad de e för tävling....men hästgrejer e alltid välkommet, typ schabrak å sånt....

annars e de ju trevligt å få biobiljetter el presentkort på roliga grejer

grejer som går å använda e alltid bra å ha som priser, däremot tycker jag att prydnadssaker e tråkigt å få...
 
Sv: priser ???

ja användbara saker är allrid välkommet

vi hade godis på en tävling i ponny klasserna (till en själv) väldigt uppskattat

saker som jag tycker är roligt är väll reflexer, schabrak, grimma, lindor, ridstrumpor, presentkort på ngt tex i ngn hästaffär
jag kan väl säga att undvik saker med storlekar det skall passa vem som häls min pappa fick ett par ridhanskar i st S när han vann en klass hmm

lycka till
 
Sv: priser ???

presentkort är alltid kul, medan prydnadssaker är rena döden... :smirk: Användbara saker ska det va!!!







...............................................
"It´s going to suck anyway, so why stress over it?"
/Tony Kakko
 
Sv: priser ???

Jag tycker inte att man ska vinna godis. Det äts alldeles för mycket godis som det är. Och prydnadssaker är inte så skoj som de andra skrev.
 
Sv: priser ???

ja som de andra skrev,schabrak,ländtäcke,grimmor,presentkort eller ngt bara de är använtbart tycker jag ,inget sånt onödigt tjafs bara..
 
Sv: priser ???

Fick såna uttöjbara ridvantar på senaste passar alla och jag behövde nya:angel: ...men användbara saker typ spö,grimma,godis o hästsaker
 
Sv: priser ???

Allt möjligt är kul att få, men tänk på att storlekarna ska passa så många som möjligt. Dvs inga mini-grimmor till en häst-klass, eller täcken som är små osv. Det mesta är kul att få faktiskt! :)
 
Sv: priser ???

det beror på status på tävlingen, regional och uppåt uppskattas det att man delar ut premier först och främst.

Men annars kan jag väl säga att saker man kan använda, främst hästgrejer är kul att få.
 
Sv: priser ???

Ja, hästgrejer är kul att få. Presentkort, hästböcker mm. Shabrak och grimmor kan ju dock inte passa till alla hästarm, men som sagt. Om det är en B-ponnyklass kan man ju köpa i Storlek Pony och om det är en Hästklass kan man ju köpa i Fullstorlek eller XFULL. Det är alltid bra att ha i lite olika storlekar om nu vinnaren skulle ha en häst/ponny med väldigt stort/litet huvud för sin storlek.
Elin
 

Liknande trådar

Övr. Hund Efter en mindre kul upplevelse då lille hund försvann i 1,5 dygn i okänd miljö (klättrade ur en hästbox i ett okänt stall i okända...
Svar
4
· Visningar
562
Senast: Piglet82
·
Hästvård Har varit intresserad av en häst som besiktigades och uppvisade svag hälta i ena frambenet. Han behandlades i kotorna och har återbesök...
Svar
17
· Visningar
1 913
Senast: casio01
·
Skola & Jobb Hej! Jag är 50 och har jobbat som uska och inom äldreomsorgen i hela mitt liv. Det Är kul men som många vet, stundtals lite tufft...
Svar
1
· Visningar
466
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 824
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp