prisutdelning

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Bellson_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 921
B

Bellson_

jag tänkte på en sak.. om man tävlar 2 hästar i samma klass och man startar först och sist, så blir man placerad med hästen som man rider först, kan man rida in på prisutdelningen med den sista hästen istället då? för att slippa byta;)

för jag vet ju att dom gör så i dom stora tävlingarna ibland som jag har sett på tv, alltså rider in på en annan häst, men det är väl för att hästen blir så stressad på prisutdelningen kanske..

Sv: prisutdelning

På reg-nat tävling måste du komma in till prisutdelningen till häst, dock behöver inte hästen vara din egen,alltså den du blev placerad på. Däremot har jag hört att på elittävlingar skall hästen som du blev placerad på vara den som är inne på prisutdelningen, annars skall man söka dispens för att få ta in en annan häst istället.

Lokalt- nationellt får man ha annan häst/ponny.
Internationellt/elit vet jag inte.

du fick ju svar,men jag skulle tycka det var lite roligare om man nu vunnit att man kom in på hästen som vunnit!Alltså jag menade även för publiken och så.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
566
Senast: Ramona
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 526
Senast: Mirtai
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 308
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 005
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka