Problem med Elements 4.0

CoNo

Trådstartare
Hej!

Jag har precis börjat jobba lite i PS Elements 4.0 men nu har jag fått lite problem. När jag för några dagar sedan försökte öppna en bild fungerade det inte och "palettbehållaren" (tror jag den heter) försvann och kommer inte tillbaka. Hur gör man för att fixa det? Måste jag installera om programmet eller är det bara nån knapp jag behöver klicka på?
Såhär ser det ut;
ps.jpg

Där pilen pekar brukar man ju se alla lager (? som sagt, jag är total nybörjare :p).

Hoppas att någon förstår mitt problem och kan hjälpa mig! :)

Sv: Problem med Elements 4.0

Klicka på den lilla pilen i kanten, ca.1 cm nedanför där din pil pekar, så ska det bli synligt igen :)

Senast ändrad:

Tack för ditt svar :)
Jag har tryckt där, men då åker den rutan bara in till höger istället. Det är som att den "tror" att den syns men det gör den inte.. eller nåt, hehe ;)

Hm, okej. Vad är ibockat under "Fönster" då? är det en bock framför "Lager"?

Ja! Tack! Nu kunde jag fixa det! :D Tack så jättemycket :laugh:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 785
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 084
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 709
Senast: Pratsch
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form... 20 21 22
Svar
427
· Visningar
65 077
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka