Problem med Firefox i mobilen?

Caoimhe

Trådstartare
Jag har senaste par dagarna haft problem med att posta nya trådar från mobilen genom Firefox, då jag inte kan välja ett prefix att lägga tråden i. Det dyker aldrig upp någon meny, utan endast ett mörkgrönt streck som inte går att interagera med. Att hålla länge, som för att markera, hjälper inte, inte heller att klicka snabbt.
Inga problem i Chrome.

Utesluter inte att det är något fel med min telefon, men tänkte ändå lyfta det om det skulle vara fler som har samma problem.

Bifogat bild där man ser det mörkgröna strecket som blir när jag försöker välja prefix. Screenshot_20210804_210128_org.mozilla.firefox.jpg
 
Jag testade precis med firefox på min android-mobil och jag fick upp prefix.

Är det någon annan som har problem?

Om det bara är @Caoimhe som har problemet kanske en rensning av cachen i firefox kan lösa problemet?
 
Jag testade precis med firefox på min android-mobil och jag fick upp prefix.

Är det någon annan som har problem?

Om det bara är @Caoimhe som har problemet kanske en rensning av cachen i firefox kan lösa problemet?
Cache-rensning gav tyvärr inget resultat. :down: Men det kan verkligen vara min telefon som är oduglig.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 980
Senast: IngelaH
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 297
Senast: TinyWiny
·
Relationer Med risk för att detta blir väldigt långt, så ber jag redan nu om ursäkt. Jag har för några veckor sedan brutit med min särbo. Det gick...
Svar
18
· Visningar
2 787
Senast: Monstermom
·
Relationer Vet inte om ni minns mig, anonymt nick som gjorde en tråd om att jag blir behandlad som luft. Flera av svaren i den tråden gjorde mig...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
10 348
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sminktråden
  • Hiss och diss del 5
  • Just nu funderar jag på... Del 3

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp