Problem med Gmail app

Acto

Trådstartare
Hej!

Senaste dagarna har jag haft problem med Gmail appen när jag ska skriva mail (alltså på mobilen). Den hackar jättemycket så att det tar mkt lång tid innan orden visas efter att jag har tryckt på bokstäverna - som att den är superseg. Detta gör det helt hopplöst att skriva. Vidare markerar jag för att skriva någon annanstans än där jag är (tex i en tidigare mening) så tar det evigheten innan den ändrar/hoppar dit jag markerade. Allt detta gör att det tar evighet att skriva ett mail samt att det blir massa stavfel. Tex markerar jag att jag vill ändra på en mening och då börjar skriva direkt efter att jag markerat var jag vill skriva, så fortsätter först bokstäver komma på det tidigare stället och halva ordet kommer där innan den uppfattar att jag har markerat för att skriva på ett annat ställe.

Vet inte om jag lyckas förklara problemet rätt men har någon annan haft problem att skriva mail med mobilen på Gmail? Är helt sjukt frustrerande att det tar över 5 minuter att skriva ett kort mail på 4 meningar.

Det är bara när jag ska skriva mail (på mobilen) som jag har problem med Gmail appen, inte annars.

/Acto
 
Vet inte om du har problem fortfarande och kanske ett självklart svar, men har du provat att ominstallera appen?
 
Vet inte om du har problem fortfarande och kanske ett självklart svar, men har du provat att ominstallera appen?
Det har jag inte testat. Just nu funkar appen igen men definitivt värt att testa om problemet återkommer. Tack!
Och starta om mobilen...
Det testade jag två gånger. Hjälpte tyvärr inte. Dock försvann problemet efter några dagar. Hoppas på att det inte återkommer!
 

Liknande trådar

Övr. Hund I helgen hade vi besök av vänner med barn och det var jobbigt för vår hund. Barnen är 2år och 4år och tyckte att hunden var väldigt...
2
Svar
28
· Visningar
3 776
Senast: Åsa A
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 484
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: Castellini
·
Skola & Jobb 1. Min chef verkar inte kunna skriva ett arbetsgivarintyg, tim-antalet ser inte ut att stämma. På två av månaderna ser det ut att vara...
Svar
0
· Visningar
622
Senast: emma74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp