Problem med min hotmail...

Mini-Me

Trådstartare
Det verkar som att jag har fått problem med min hotmail. Den skickar ut mail som jag inte har skrivit, verkar vara någon typ av reklam?

Problemet har även uppstått på msn, där meddelanden har skickats ut till folk i min lista, detta har även skett då jag inte är inloggad.

Jag har skickat frågan som feedback på hotmail. Jag har snurrat runt länge på hotmails sida och inte jag hittar någon mailadress eller andra kontaktuppgifter till någon support för att kunna fråga om problemet.

Någon som vet något om detta, eller hur man ska gå tillväga? :crazy:

Sv: Problem med min hotmail...

Antingen har någon kapat din mail eller så har du fått ett virus el liknande.
Prova byt lösenord till hotmailen och se om det slutar. Skanna efter virus (du har väl antivirusprogram?).

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 788
Senast: Korven
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 172
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Jag har en Hotmailadress sedan många år tillbaka och den har fungerat klockrent. Men idag kom det vid inloggningen ett meddelande att...
Svar
4
· Visningar
2 263
Senast: magruder
·
Relationer Jag ska försöka göra historien så kort som möjlig. Det är såhär va. Jag har, efter ett flertal dåliga och olyckliga förhållanden... 2
Svar
29
· Visningar
3 874
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S