problem med SIF`s forum...

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare sputte
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 924
Status
Stängd för vidare inlägg.
S

sputte

Är det fel på min dator eller? Sif´s forum går ju inte att komma in på längre. I alla fall inte för mig... :confused:

Sv: problem med SIF`s forum...

fungerar inte för mig heller och har inte gjort på ett bra tag. Det fanns en tråd om det här för ngr dagar sen. Hittar den inte nu, kanske blev borttagen?

när jag skrev en fråga om det för någon dag sedan så raderades tråden snabbt...

saxat från SIFs hemsida:
04-11-26
Forumet är ur funktion
Det arbetas för fullt med att lösa problemet.

/Malin

För att undvika försök till smutskastning, reklam etc som tyvärr ibland förekommer så är det inte tillåtet att diskutera exv andra forum, enskilda företag, och privatpersoner. Jag anser att det är de ansvariga för SIFs forums uppgift att informera om vad som är på gång och hålla sina användare uppdaterade, jag låter dock denna tråd ligga kvar så att folk slipper undra vad som händer.

Lobelia//Moderator

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: MJLee
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
953
Senast: Krålus
·
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
901
Senast: Oknytt
·
Juridik & Ekonomi Visste inte vad jag skulle lägga för prefix, men men. Hur har ni det med försäkringar på er själva? Jag har en livförsäkring som...
Svar
8
· Visningar
348
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka