Profilbild

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Malcolm
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 866
M

Malcolm

Har försökt att ändra min profilbild hundra gånger men den gamla ligger kvar ändå. Någon som vet varför det är så? Jag går in på profiländring å väljer en ny bild å trycker på spara - inget händer. Har även prövat att ta bort bilden helt, men det går inte heller. Blir vansinnig snart :devil:

Sv: Profilbild

He he! Jag är lugn och sansad nu igen. Upptäckte att det kallades avatar och inte profilbild. Nu är den ändrad. :angel: Men vad är profilbild får något? Vad anvander man den till?:confused:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 259
Senast: Iamia
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
831
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 261
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 514
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka