Bukefalos 28 år!

Program för kopiering

mian1

Trådstartare
Inte alls olaglig spridning av köpefilm!!!!

Jag har en fin samling barnfilmer eftersom jag bara älskar tecknade filmer. Mina barn tycker lika mycket om filmerna och jag är dels rädd om originalskivorna och dels är det meckigt med alla skivor och fodral. Jag vill göra kopior av mina filmer som jag kan lägga på en extern hårddisk för att rädda mina filmer.
Jag har kommit så långt att skivorna är kopierade i datorn (Shrink). Men sen vill jag ha något program som kan göra typ avi-filer för att barnen ska kunna titta på dem på TV. Har haft ett gratisprogram där det gick att välja rätt språk och olika kvalitet, men där det inte gick att välja bort textning. Och texten vill jag inte ha.
Finns det något program, gratis eller köpeprogram, som jag kan göra mindre filmfiler av mina filmer?
 
Sv: Program för kopiering

Får jag lägga in en sån fråga? Såg just reglerna och i praktiken kan man ju fildela om filmen är kopierad? Om det inte är en tillåten fråga kanske nån kan tipsa om något ställe där man kan få hjälp???
 

Liknande trådar

Småbarn Har suttit ikväll och läst lite om olika symptom på adhd på barn. Någon här som har erfarenhet om detta? Det är vår son på 5år som...
2
Svar
24
· Visningar
3 952
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp