Program till hästfilmer?

Bonita4

Trådstartare
Vad använder ni för program när ni gör ihopklipp med musik och så om era hästar?
INTE movie-maker, det funkar inge bra att lägga in videoklipp från digitalkamera där... Hade ett program förut som var bra, men har tappat bort namnet på det.

Sv: Program till hästfilmer?

Finns ett program som heter Video Vegas har jag för mig. Har provat det någon gång, men det var så jobbigt att lära sig så jag la ner efter 3 min :P

Finns många men det är inte så lätta att hantera och få av dom är gratis.

Hejsan,

Jag fick med ett program till min filmkamera: "CyberLink PowerDirector Express"

Väldigt enkelt program att använda. Man kan göra väldit mkt roligt i den. Många effekter :)

//Jozzi

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
303
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 410
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 158
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 205

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Diskbråck
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka