Program till MacBook Pro

Masqueradee

Trådstartare
Har en uppgift där jag ska visualisera ett föremål. Jag funderar på att göra det genom en slags poster/affisch men till detta skulle jag behöva lite hjälp då jag äger varken kunskap eller program att göra detta. Är det någon som har förslag på ett gratis (alt till liten peng) program där man enkelt kan göra antingen poster/affischer/liknande?

Har en uppgift där jag ska visualisera ett föremål. Jag funderar på att göra det genom en slags poster/affisch men till detta skulle jag behöva lite hjälp då jag äger varken kunskap eller program att göra detta. Är det någon som har förslag på ett gratis (alt till liten peng) program där man enkelt kan göra antingen poster/affischer/liknande?

Det går att göra affischer i Word, men det kräver list och tålamod.

Adobe låter dig testa deras program gratis i en månad, men de är avancerade jämfört med Word.

GIMP är gratis, men jag vet inte hur det fungerar och har aldrig använt det. Är ett alternativt till Photoshop.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
303
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag... 2
Svar
23
· Visningar
1 698
Senast: hastflicka
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 438
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 087

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka