projektar.

R

Raoudhetta

Ska snart börja 3e året på en hästlinje och ska därför
göra ett projektarbet eller ett så kallar examensarbete.
Men jag har stora problem med att komma på vad jag ska ha om .. :crazy:
Ngt förslag? :D

Sv: projektar.

Jag och en kompis i min klass red in en av skolan unga travhästar. Bara så hon accepterade ryttare på ryggen, kunde skritta, trava och svänga (vi hade väldigt kort tid). Sedan red vi ett program på redovisningsdagen och lämnade in ett skriftligt arbete om vår inridning. Kanske vore ngt om ni har unghästar på skolan?

Sv: projektar.

Jag skrev om NH, andra i min klass skrev om ryttarens hälsa, handikappridning m.m. Finns massor men välj nått du verkligen brinner för och tycker är roligt, för det är en lång tid du arbetar med projektet:)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 683
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
3 007
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 619
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 317

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka