Promenader

sanderberg

Trådstartare
Hejsan!
Jag har nyligen adopterar en hund från Rumänien. Allting går bra förutom en sak som är väldigt frustrerande.
När vi går på promenad så sätter hon sig ner framför varje person vi möter. Vilket kan bli en hel del stopp då vi bor i stan.

Hur går jag till väga för att bryta detta mönster? 🐾
 
Sånt behöver nötas på och om du nu nyligen plockat hit hunden, så lär det ju inte vara speciell lång tid du tränat på just det.

Håller med: nöta, nöta, nöta är det som gäller! Min ville tjuvvalla cyklister och bilar och efter mycket upprepningar av nej och kom slutade hon tillslut
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
723
Senast: Trassel12
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 272
Senast: Acto
·
Övr. Hund Balder är hopplös med att äta olämpliga saker på promenaderna, med konsekvensen att han ofta är jättedålig i magen. Han är snabb som en...
Svar
17
· Visningar
1 735
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 928
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp