Bukefalos 28 år!

Promenadområden

Asko

Trådstartare
Vi bor i Östergötland (närmare bestämt vikbolandet, öster om Norrköping) om sommarna men har aldrig haft hund förrän nu de senaste par åren. Jag funderade därför plötsligt på om någon kanske sitter på något fint eller bra promenadområde? Eller någon skog man kan gå i? Det blir ju så lätt för varmt om sommarna för hunden (och hon begriper sig inte på att bada :D) så det vore ju bra om det var i en skog dvs mera skuggiga områden, eller om någon sitter på något annat smart.
Inte dagslånga turer utan mera något man kan ta bilen till och promenera i.

Om någon annan funderar över nya promenadområden någonstans så får man förstås låna tråden också :)
 
Om du vill åka en liten bit kan jag rekommendera Stendörrens naturreservat eller Omberg. Men annars är, som redan nämnt, Naturkartan superbra.
 
Nämen va, bor du på Vikbolandet? Missat totalt. :D

/Vikbolandsbo
 
Nämen va, bor du på Vikbolandet? Missat totalt. :D

/Vikbolandsbo
Vi har ett sommarhus där så vi bor där på sommarna :D Föräldrarna har redan flyttat dit för sommaren men jag ska dit till midsommar :love: så hejsan granne :p

Stendörren är superfint, det är även fint att gå längs kanalen i Söderköping tycker jag, men det blir rätt varmt när solen ligger på.

Förhoppningsvis blir vi också Vikbolands-bor efter sommaren :)
Jag älskar Söderköping :love: vi åker dit minst en gång varje sommar. Men som du säger så blir det rätt varmt när solen skiner, inte mycket skydd.

Åh välkommen! :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 049
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Igår kväll började Slyngeln plötsligt klia sig "överallt" och var klart besvärad utan att verka hitta stället det kliade på ordentligt -...
Svar
6
· Visningar
1 097
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 809
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 508
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 3 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp