propositioner

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Isisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 748
I

Isisen

Finns det någon vänlig själ som kan berätta för mig var jag enklast hittar propositioner till alla tävlingar i Sverige (eller ialla fall södra halvan av Sverige). Tycker att jag letar och letar men hittar inga...:crazy: Eller är det så illa att det inte är så många tävlingar...

Sv: propositioner

Tusen tack! :bow:. Hur kan jag ha missat detta...:smirk:. Men det var ganska dåligt med tävlingar. Inga tävlingar i Halland eller Småland...

åhjo, skrapar du ordentligt så ;) Småland har dock bara en i år, och det är DM på Udden den 1a september.

Ja det är klart :angel: Fast Hermanstorp har redan varit och Falkenberg är efter SM...Men Falkenberg åker vi nog till ändå. Lagom resa och roligt att komma till ett nytt ställe :). Tack:bow:

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 596
Senast: Mirtai
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 348
Senast: Tantan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: IngelaH
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
594

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka