• Distans
  • Trådstartare Trådstartare Vicvoc
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 848
V

Vicvoc

Det är säkert en jätte dum fråga men har inte tävlat så mycket överhuvudtaget och inte nångång i distans.

Men vart får man tag i propparna? Där det står vad som gäller för just den tävlingen, om man ska ha egen nummer lapp eller inte??

Eller måste man gå in på klubbens hemsida?

Tacksamm för svar.

Sv: Propp

Gå in på ridsportsförbundets hemsida. Där hittar du propparna.
Det är nog inte alla proppar det står om nummerlapparna.
Jag kommer att köpa en väst o ta med mig. Då har jag om det behövs o behövs det inte på just den tävlingen så kommer den att behövas på nästa.
// Linda

Sv: Propp

Det är säkert en jätte dum fråga men har inte tävlat så mycket överhuvudtaget och inte nångång i distans.

Men vart får man tag i propparna? Där det står vad som gäller för just den tävlingen, om man ska ha egen nummer lapp eller inte??

Eller måste man gå in på klubbens hemsida?

Tacksamm för svar.

Kolla på denna länk, http://www.ridsport.se/svrf2000/termin/mainf.htm
Välj på de olika alternativen och klicka på sök.
/Camilla

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt... 2
Svar
39
· Visningar
1 455
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag har tidigare i ungvuxen ålder endast varit i kontakt med kuratorn på vårdcentralen vilket tyvärr inte fungerade under 2023-2024. Tog... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 928
Senast: Redfox
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 280
Övr. Hund Hej alla! Jag skriver med hopp om att få lite klarhet i vad som gäller angående att gå, d.v.s. lägga spår eller helt enkelt promenera... 2
Svar
20
· Visningar
1 444
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka