prova på distans ;D

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare Kissable
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 317
K

Kissable

Hej Hej! Om allt fixar sig med häst, så ska jag nog prova på distans till hösten! Tycker det verkar jätte coolt ;) Det där med elektrolyter, när behövs det? Vilket tempo är bra att hålla? Behöver massa andra tips, så skriv på :D

Sv: prova på distans ;D

Kul att du vill prova på distans :) Ett tips är att du använder dig av sökfunktionen för att hitta svar på det du undrar över. Det har diskuterats ett flertal gånger på detta forum.

En fråga till övriga. Var tog den nålade tråden vägen som fanns här ett tag? Den som innehöll en massa information som totala distansnybörjare ofta undrar över.

hej hej hej :) JAA vad kul - en till som ska prova distans! själv ska jag rida min första PP nästa säsong (2009) tror jag, köpte pållan för två månader sen vill inte jäkta med henne.;)
lycka till !

Du kan ju också leta upp distansare i närheten av där du bor. De har säkert någon träningsritt som du kan vara med på. Jag tycker personligen att man får en hyfsat bra blick för vad distansen innebär då. I alla fall på träningsritterna här. Mycket trav i ett "lugnt, jämnt tempo". Jag tycker att det är jättemysigt på träningsritterna här i alla fall! Jag och totton min ska gå vår första CL på Hökensås, det blir skitkul :)

hejhej, jag skulle också vilja prova på distans med min arab som är f.d galoppör, men jag vet inte så mkt om det.. bara att det ser bara så himla roligt ut:D

det är himla kul :) !! jag och honey är ännu inte ute på tävling, men även tränigssättet (så att säga..) är ju kuuul!
tänk bara; massa härliga hästar & ryttare, sammanhålligen, alla glada färger på grejorna, sköna sadlar, härlig miljö...:love:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
595
Senast: Ramona
·
Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k... 2
Svar
28
· Visningar
2 025
Senast: Mineur
·
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
339
Senast: Gabby_Ossi
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka