Bukefalos 28 år!

Provridning efter provridning...

Sv: Provridning efter provridning...

Tja Don Auriello går GP på 80% med släpande bakben så direkt avgörande för framgång och hållbarhet är det väl inte:p.
 
Sv: Provridning efter provridning...

Det kan bero på en massa saker som du sett här i tråden. Allt från fysiska fel, till felaktig ridning och till underlag. Men, om du känner att du behöver peppning och motiveringar från en mängd människor som aldrig sett hästen (eller dig) så är dua ntagligen osäker på om detta hästköp är en god idé och då är frågan om du verkligen ska slå till överhuvudtaget.

En hästaffär är en stor grej. Vänta tills du hittar hästen där du inte behöver tveka.
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 469
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 245
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 940
Senast: lundsbo
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 353
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp