PS3 som bråkar

Madick

Trådstartare
Eller rättare sagt, PS3an uppdaterar sig som den ska, men när spelen ska uppdatera sig går det till 99% sen är det nåt fel på uppkopplingen. Vi har gjort allt som det står att man ska göra men det funkar inte. Vad kan vi ha missat? Ny internetuppkoppling kanske jag ska säga.

Sv: PS3 som bråkar

Om du fortfarande har problem med din PS3:a har jag ett tips.
När jag har tv-spels frågor brukar jag gå till loading.se.
Man brukar få ett snabbt svar där och de brukar veta vad de talar om. :)

Läste i en annan tråd att din stackars ungskrutt har ont i magen, hoppas det blir bättre snart.

Kram, Maya

Sv: PS3 som bråkar

Åh tack, då ska jag kika där. Nu har vi spelat med den ouppkopplad så funkar det ju iaf litegrann.

Lillstumpan verkar vara helt fri från magbesvär sen flera dar och håller just på att försöka äta ikapp! Tack!

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 609
Senast: qitis
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
991
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 591
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka