• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Parvel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 811
P

Parvel

Är det någon här som känner till varför det inte går att komma över en stambok eller liknande över de svenska kaspiska hästarna. Rasföreningen har sakt att man kan inte lämna ut uppgifter om hästarna eller om deras ägare/uppfödare för att en personuppgiftslag förbjuder det. Är detta riktigt ? Men varför kan man komma över stamböcker och om ägare/uppfödare över alla andra raser som finns i vårt land ? :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 624
Senast: Otherside
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 831
Senast: ildiko
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
788
Senast: Lillefrun
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 066
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda 2022