Pullarträns hjälp!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Luxurios
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 38
  • Visningar Visningar 2 379
L

Luxurios

Min kompis fyller år snart och önskar sig ett nytt pullarträns och eftersom jag rider dressyr har jag ingen större koll på sånnt så kan ngn vänlig själ hjälpa mig?
Det ska vara svart med silverspännen!
:bow:

Sv: Pullarträns hjälp!

Om du ska köpa på H**ks så köp inte HH tränset. min häst fick skav av det + att den har konstigt läder.

Som sagt har ju Hööks, vet dock ej om kvalitén är bra? :confused: Samma sak med Börjes.
Sen finns det ju sjukt snygga träns när man går i butiker och kollar, men det hänger ju mkt på hur mkt du kan tänka dig att betala?

kan tänka mig betala max 1500 tror jag nog. Beror iof lite på. Kan sträcka mig högre om det är snyggt ;)

Generös kompis :eek: vill du bli min vän? :love:

tycker om Keiffer väldigt mkt :)
Har annars själv ett pullarträns från riderscompany, väldigt snyggt o stilrent med vita sömar o intvända spännen, fodrat nackstycke o anti preasure.

Låter snyggt. Var hittade du det?

eqlroxdelux.JPG

Detta är ju bara för :love:
Ska jag införskaffa när skattepengarna kommer. Fast i svart.. Det här är ett Dyon och kostar "bara" 695:-

Senast ändrad av en moderator:

Sharpman
Totte031.jpg

500 pix
är jättenöjd, har svårt att hitta träns åt min herre med jättehuvud.

Senast ändrad:

en affär.
tränset är från riders company.
Du har läst för dåligt däruppe ;)

inte på mitt men det finns med silver, jag behövde x full o då fanns det bara med mässing kvar.

Liknande trådar

Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 500
Senast: skiesabove
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
635
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 522
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈