Pullarträns till shettis

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare speedygirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 662
S

speedygirl

Är det någon som vet vart man kan få tag på det till en shettis.

Sv: Pullarträns till shettis

H**ks har fått in ett nytt pullarträns!! Finns i storlek shetland-XFull och kostar 199 kr. Fanns med i ett sån här minikatalog (med lite nya saker o s v) som kom idag. Såg snyggt ut!

Har inte fått någon katalog ännu men gick in precis och beställde ett. Han kommer att bli så fin då han får detta!!!

Ja, jag är också lite sugen på det :) , dock inte till shettis utan till häst (cob/full), så jag har ju lite större utbud att välja bland, men jag gillade priset och det såg snyggt ut!!

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 860
Senast: Görel
·
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
229
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Nån som vet hur jag kan hjälpa min shettis med mycket mjäll och tjock päls? Hon tycker mycket om att bli borstad och kliad överallt.
Svar
4
· Visningar
477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka