Pullarträns utan för stort ludd och med silverspännen!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Chough
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 987
C

Chough

Ska det vara så svårt att hitta?
Tycker de flesta har ett alldeles för stort ludd som sticker ut på sidorna.
Jag letar ett med lite ludd, bara precis under själva plattan.
Sen så har ju nästan alla mässingspännen och det vill jag inte ha.. :smirk:

Någon som vet vart det finns bra pullarträns i bra kvalité, både på internet och i affärer?

Du kan ju köpa ett träns med silverspännen och mkt ludd och sen är det ju bara att klippa bort luddet... ;)

Bara ett förslag.. :smirk:

japp ungefär.. Men det ska vara ludd under plattan...bara inte sånt där jätteludd.. :smirk: :)

Gold Medals! :love: Finns på Hööks, det är mjukt från början, med lite ludd, fint och hållbart. :)

Jag har ett hubertusträns med pullarnosgrimma.
Det saknar helt ludd, men är däremot dubbelsydd och verkar vara lite stoppad inuti över nospartiet. Jag är själv inget ludd-fan. :smirk:
Det har också rostfria spännen.
Kvaliten är jättebra och lagom vardagssnygg.
Finns på Ryttar & Häst.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 449
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 107
Senast: Sharpless
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 160
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka