Pumpningsfrågor

Rumpnissen

Trådstartare
Om man pumpar ur och inte vet om man behöver mjölken det närmsta dygnet eller inte, kan man då ställa mjölken i kylen i ett dygn och sedan frysa in den, eller måste man frysa in på en gång?

Om det visar sig att det blir massa fryst mjölk över, kan man då tina upp den och använda den till barnmat och sedan frysa in maten?

Sv: Pumpningsfrågor

ja, du kan först ha mjölken i kylen och senare frysa in den, så gjorde personalen på neo för mig :)
ang det andra vet jag inte.

Liknande trådar

Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
958
Senast: Blyger
·
Hemmet När jag rotar i frysen efter nåt, börjar varningssignalen tjuta efter bara kanske tio sekunder. Så jag brukar stänga av frysen medan jag...
Svar
15
· Visningar
859
Senast: Otherside
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 037
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
679
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka