JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Körning
Trådstartare
Trådstartare
Fjunet
Startdatum
Startdatum
29 Apr 2007
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
742
Idag på tävlingsplatsen så såg jag en jättefräck vagn
Den hade "pump"skaklar så när vagnen svängde så gick skakeln tillbaka som en fjäder. Det verkade underlätta vid snäva svängar samt att hästen slapp få skakeln i sidan
Vad heter denna sortens skaklar och vilka vagnar har denna finess?
Sv: Pumpskakel
Låter rätt fräckt
Hästvård
Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Övr. Hund
Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Träning
Hej,
Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday!
Och för dig som...
Hästvård
Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Akvarietråden V
Övr. Djur Ska på Månadsmötet ikväll med Uaf
Få se om jag får med några nya familjemedlemmar
Vi samåker på sön till Västerås och Eskilstuna oxå
Soffan74
7 minuter sedan
Svar: 1 424
Visningar: 43 438
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Milou fick sin päls på öronen uttunnad häromdagen. Det var så mycket päls att öronen höll på att vippa och det var svårt att få tofsar...
Lillefrun
23 minuter sedan
Svar: 1 365
Visningar: 83 476
Hund
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Som ägare till en smitare av rang (läs parkour-hund som behöver velociraptor-staket) så tackar jag för tipset! Vi jobbar på men det är...
Roheryn
38 minuter sedan
Svar: 115
Visningar: 6 381
Hund